
Google og placeringer
Google ændrer sig med lynets hast og det betyder, at det ikke er lige så let at få en topplacering i år 2019, som det var for bare få år siden. Eller… det er det hvis man lytter til mig. Googles ændringer og opdatering af algoritmer betyder, at placeringerne svinger mere fra dag til dag end tidligere.

Hvorfor online marketing, hvis du ikke analyserer på det?
Jeg elsker online marketing. I modsætning til andre former for markedsføring, samler du helt naturligt en hel masse data i dine kampagner og om dine kunder, som du kan bruge til at forbedre din markedsføring – så længe du altså analyserer på det. Og det vil jeg klart anbefale, at du gør.

Dét kan du forvente i et samarbejde med mig
Jeg tager altid en åben og ærlig snak med mine kunder. Mine kunder skal have lyst til at fortælle mig, hvad de ønsker og hvad deres mål er – eller være åbne for at finde ud af dette i samspil med mig. Dette er en vigtig del i processen af et nyt samarbejde.

Dine drømmekunder er derude
Vi stræber alle efter dem – drømmekunderne. Den slags kunder der gør os klar til natarbejde og dem, som får forretningen til at køre rundt. Online marketing gør det muligt at nå ud til de kunder, som du rent faktisk tjener penge på. Læs med, hvis du vil vide hvordan.

Er jeg virkelig så dygtig?
Jeg synes ikke, at man kan tage fra mig, at jeg har 20 års erfaring inden for online marketing og jeg skaber de vildeste resultater for mine kunder . Jeg kender til alle teknikker og følger med i udviklingen. Jeg er god til at analysere mine kunders behov og efterfølgende fortælle, hvad løsningen skal være.

Websites er ikke piece of cake
Fungerer dit website ikke, kommer jeg ikke til at sælge dig noget online marketing.

Hvad mener jeg, når jeg taler om trafik?
Når jeg taler om trafik, handler det om, hvor mange kunder jeg kan få ind på dit website. Jo flere kunder vi kan få derind, jo mere omsætning til dig – hvis altså dit website er konverteringsoptimeret.

Content marketing: Hvem skriver du til?
Content marketing (indholdsmarkedsføring på dansk) er en form for markedsføring, der får større og større betydning inden for online marketing. Kort sagt handler content marketing om, at man markedsfører sig selv ved at producere indhold – content – til sine kunder, i stedet for blot at vise dem reklamer. Men hvordan gør man det i praksis og mest effektivt i et forretningsperspektiv?

Hvor meget vil du tjene via Google Ads?
Selvom online marketing-branchen for mange virker nørdet og indforstået, så er branchen også på mange måder mere gennemsigtig, end andre marketingbrancher – i hvert fald når det kommer til udbytte af markedsføringsinvesteringer. Man kan nemlig måle på stort set alt. I dette blogindlæg vil jeg fortælle lidt om, hvordan du kan beregne dit potentielle afkast fra din investering i Google Ads.