Hvad ønskede kunden
Bygmesteren havde ingen online tilstedeværelse, da jeg første gang tog en samtale med ham.
Kundens ønske var et nyt og brugervenligt website, som var konverteringsklar og som samtidig kunne annonceres på diverse digitale kanaler.
Hvilke resultater har jeg skabt?
For bare 15.000 kr. fik Bygmesteren en velfungerende – og i dag velbesøgt – hjemmeside, som han selv løbende opdaterer i Siteworks’ sikre og brugervenlige CMS, som vi har forfinet og optimeret i over 13 år.
Hvordan gjorde jeg og mit team i Siteworks?
Når der ikke er budget til eksempelvis at rulle en større, strategisk linkbuilding-kampagne ud, er vores unikke Siteworks-produkt, SeoBoosteren, særdeles oplagt.
Med en SeoBooster fra Siteworks blev Bygmesteren synlig i søgemaskinerne med side 1-placeringer på specifikke søgeordskombinationer, der indeholdt udvalgte nøgleord og tømrerydelser i kombination med bynavne – eks. ”tagreparation i Rødovre tilbud”.
Jeg, og mit team i Siteworks, skabte topplaceringer på specifikke søgeordskombinationer fordi kundens digitale fundament var perfekt til Google.